Wracając do okładki, czyli wizytówki Twojej książki lub e-booka

with Brak komentarzy
Okładka książki. Na co zwrócić uwagę przy projektowaniu okładki.
Mówią, że nie ocenia się książki po okładce?
Jasne! Ale to ona sprzedaje!
 
Okładka książki jest tym, co (potencjalny) czytelnik widzi jako pierwsze.
Nie przeczyta streszczenia, a nawet niekoniecznie zainteresuje się czyjąś recenzją, jeśli okładka nie przykuje jego uwagi.
 
Kupujemy oczami i najgorsze jest to, że podjęciu decyzji poświęcamy ledwie kilka sekund! Tak, tyle mamy czasu (my autorzy) na to, by „przytrzymać” uwagę potencjalnego czytelnika (czyli kupca).
 
Co jest ważne w projekcie okładki?
Kolory? Grafiki? Fonty napisów?
Mówię o tym w filmie.
Nadaję z ławki w parku 😉 Psy szczekały w tle, ludzie przechodzili obok, a telefon przypięłam na ramę roweru.
 
Zapraszam Cię do rozmowy o Twoim pisaniu.
Niezależnie, czy jest to e-book branżowy, czy książka papierowa, powieść czy kursoksiążka.
 
Porozmawiajmy (bez zobowiązań) o Twojej pisarskiej ścieżce.
 
Tutaj umówisz się na rozmowę 👉 https://monikaliga.pl/zaproszenie-do-…
 
Zapraszam Cię na moją stronę do zakładki z wiedzą dla pisarzy 👉 https://monikaliga.pl/wiedza-dla-pisa…
 
Posłuchaj podcastu dla pisarzy 👉 https://www.spreaker.com/podcast/popr…

Zobacz, jak ze mną współpracować

Zostaw Komentarz